Måndag 6/7

På måndag tränar jag alltid bröst och biceps. Idag var det ingett undantag. På schemat vart det.
Bänkpress 50kg x 12(uppvärmning)
75kg x 4
75kg x4
55kg x12
55kg x12

Vart en go’ Bänkpress fest med Anna där. Efter det gick vi över till cable flyes. (två övningar för nedre delen och övre delen)

Vi mixade lite och körde chin ups. Vilket Anna körde stenhårt på, ser inte många tjejer som klarar att göra många som Anna . Vill tillägga att Anna är nybörjare så hon har inte tränat länge alls.

15,18,15 vart mina reps. Kunde ha pushat mig lite hårdare än jag gjorde . Dessa vart utförda utan extra vikt.

Avslutade allt med en crossfitövning vilket inkluderade burpes och upphopp på pall. Idag vart det inte många övningar jämfört med vad jag brukar göra men ibland är det bra att blanda och träna lite annorlunda, det är då jag brukar lägga in en crossfitövning.

About Medved

I blog at afternoonclub.wordpress.com
This entry was posted in Afternoon Club News. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

