26/1/2011

Hej Medved här ! Blir ett mikroinlägg idag. Jag är förkyld(hals,näsa främst)och har inte kunnat träna alla på samma nivå som jag brukar hålla. Om jag skulle träna var något jag brottades med in i det sista men ännu en gång så lät jag min envishet vinna över mitt förnuft. På schemat var det rygg, vilket är det absolut roligaste på hela veckan. Just idag så gick det fruktansvärt dålig . För det första så körde jag bara tre övningar då jag inte ville riskera allt för stor skada med att träna förkyld. Upplägget blev följande :

Pull ups/ chin ups(handflatorna från mig)

R.eptitioner
R:15-15-12-12

Rod(55kg,60kg)
R.12-11-9.

Rygglyft, dessa utfördes utan extra vikt idag, fokusering låg på att utföra övningen väldigt sakta och kontrollerat både upp och ner.

R.15-12-12-10.

När jag tillfrisknat så ska jag ta er igenom hela passet. Håll er uppdaterade för jag har en riktig bra post på g’ om utrustning. Till dess ta hand om er!

About Medved

I blog at afternoonclub.wordpress.com
This entry was posted in Afternoon Club News. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

