To my bro

Jag skulle vilja säga att jag aldrig har sett sådana resultat med min träning som förra året. Problem har  alltid lyckats hitta sig in i mina rutiner, om det så har varit sjukdom, skola eller helt enkelt brist på motivation.

Förra året började jag ensam vid nyår. Eller var jag det? Även om vi inte bodde i samma stad vid tillfället så hade jag faktiskt någon att träna med. Någon att prata mål med, diskutera övningar och tävla mot. Det blev riktigt kul att träna, även om det bara var jag i gymlokalen. Jag var 100% fokuserad, och det är tack vare Medved.

Att dessutom ha sett hans utveckling under förra året har varit sjukt roligt. Han har verkligen visat vad man kan åstadkomma med motivation och järnhård självdisciplin. Du är en enormt stor motivationskälla till mig, och en väldigt fin vän.

Kämpa kompis, livet ligger framför dina fötter

 

About bjooerkmaan

Hi! I'm a swedish guy who loves to work out at the gym. Read the blog that I have with my friend, The afternoon club!
This entry was posted in Afternoon Club News. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

