Abstinens

Eftersom jag nu flyttat upp till fjällen för att jobba säsong, så har jag inte tillgång till något gym! Så hur ska man då hålla sig i form?

Jag har tur då jag jobbar fysiskt en hel del, är ute mycket och lyfter och har mig! Dessutom får jag riktigt bra lunchmat. Så trots att jag äter för tre personer nu (utan att överdriva) så har jag ej lagt på mig något synligt fett vad jag har sett!

Förutom jobbet så försöker jag göra en del enkla övningar, såsom chins, armhävningar och magövningar. Har dessutom hantlar men dom är tyvärr alldeles för lätta för att kunna användas till t.ex. bröstpress:/ Men har kört lite axlar med dom iallafall.

Mitt mål just nu är helt enkelt att se till att inte tappa allt för mycket muskelmassa, samtidigt som jag vill få mer uthålligare muskler samt få en mer deffad kropp.

Eventuella bilder på form kommer🙂

About bjooerkmaan

Hi! I'm a swedish guy who loves to work out at the gym. Read the blog that I have with my friend, The afternoon club!
This entry was posted in Afternoon Club News. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

