Abdominal difference

Fick hem min beställning av kosttillskott från Kolozzeum webshop.Beställde deras mycket prisvärda protein och Faring Lean. Under en längre period så har jag varit nyfiken på d fat burners som finns på marknaden. Anledningen varför jag testar en fat burner nu och inte tidigare är simpel. För så såg jag ingen anledning att deffa då min kropp var långt borta från en estetik(aesthetics) kropp jag var ute efter. I nuläget så jag tappat min insikt om hur exakt jag vill att min kropp ska se ut. Vad kan jag berätta att jag vill inte ha någon bodybuilder kropp dvs vara en mänsklig version av en Belgian Blue. Är mer ute efter något som ser konstnärligt snyggt ut och förmedlar ” être fort pour être utile” (“be strong to be useful”. Något i likt detta länk.

20111215-205000.jpg20111215-205006.jpg

Farling Lean och dess kapslar. Tillbaka till ämnet så har jag beslutat mig att öka mitt kalori användning just för att förbränna det lilla extra och minska min kroppsfetthalt . Har lagt till en schemalagd promenad på morgonen då jag går i ungefär 40min. Målet är att få synliga magmuskler.

I nu läget så ser jag ut så här.

About Medved

I blog at afternoonclub.wordpress.com
This entry was posted in Fitness, Training progress and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

